Thailand

8 maart 2019 - Khlong Sok, Thailand

Aangekomen in Bangkok in mijn hostel. Tja Bangkok.. wat heb ik hier gedaan, nou vooral heeel veeel marktjes bezocht omdat ze allemaal zo leuk zijn. Namelijk plane market, ja er staat echt een vliegtuig midden in de markt, vintage market, geheel in amerikaanse stijl maar met aziatische tinten en Chatuchack market.. real life aliexpress shopping ze hebben alles wat je kunt bedenken.. helaas betekende dit ook puppies, kittens, egels, vogels, knaagdieren, reptielen. Allemaal met te weinig ruimte, verschikkelijk was dit om te zien...

Na bangkok kwam Chiang mai: chiang mai was niet mijn plek een drukke stad.. hier heb ik een tour gedaan dit viel ook tegen het was vooral sight seeing en dan weer snel door naar de volgende plek. Ook was hier burning season dus was de lucht erg slecht en veel smog... maargoed hier ontmoette ik een portugees, nu was het een plezier om naar hem te kijken dus dit was totaal niet erg. Kort wat heb ik hier gedaan, nou watervallen, tempels, night markets, een geweldige thaise massage, een waterpark nog een tempel.. em eten bestellen bij Grab(de aziatische uber), toen het eten er was kwam ik er achter dat ik het rauw kreeg en mijn hostel had enkel een magnetron, na een uur misschien wel langer had ik dan mijn etens.. eigenlijk was dit wel het grappigste van chaing mai.. chiang mai was niet mijn plaats dus hup door naar khao sok! Ik had mijn vlucht geregeld enkel  waar ik niet over na had gedacht was van het vliegveld naar khao sok, om 19.00 uur was er dus geen optie meer om daar te komen dus ik verbleef een nacht in surat thani

Surat Thani: een rustige plaats, het was al direct een verademing! Hier was een leuke nightmarket waar ik samen met een noorweegse en een nederlandse naar toe ben gegaan. Na dien een paar biertjes gedronken en een nieuw kaart spel geleerd: kaboe. Erg leuke avond gehad